"Sme hrdí na to, že Petra Vlhová oblieka náš dres a našu značku a že
jej môžeme pomôcť k dosahovaniu fantastických výsledkov. Na základe
úspechov je Petra v najvyššej kategórii, keďže dosiahla zlato z
majstrovstiev sveta, olympiády a bola celkovou víťazkou Svetového
pohára. Preto sme s ňou mohli podľa interných smerníc predĺžiť zmluvu na
ďalšie štyri roky, čiže do konca olympijského cyklu, a ponúknuť jej
maximálny možný zamestnanecký plat. Zabezpečujeme aj troch členov jej
tímu, asistenta trénera Mateja Gemzu, brata Borisa Vlhu a
fyzioterapeutku Ivanu Gašpárek. Petra má od Dukly k dispozícii i nové
služobné auto a ďalšie finančné prostriedky na prípravu. Snažíme sa jej
zo všetkých síl vytvárať adekvátne podmienky a maximálne pomáhať," uviedol na štvrtkovej tlačovej konferencii v Banskej Bystrici riaditeľ VŠC Dukla Matej Tóth.
Vlhová pozitívne hodnotí doterajšiu spoluprácu s armádnym klubom. Nad
neuzavretím ďalšieho kontraktu vo svojich 26 rokoch neuvažovala. "Som
v Dukle už dosť rokov a netajím spokojnosť. Teším sa, že sme podpísali
zmluvu na štyri roky. Mám teraz istotu. Spolupráca je dobrá, armádny
klub mi vytvára podmienky, aby som dosahovala výsledky a podávala dobré
výkony. Štyri roky sú dlhá doba, ja dúfam, že sa mi bude naďalej dariť.
Hlavne nech som zdravá," povedala najúspešnejšia slovenská lyžiarka.
Vlhová si po náročnej sezóne dopriala oddych i dovolenku a v apríli už
otestovala aj nové lyže. Nateraz zostáva doma na Liptove, kde absolvuje
kondičné tréningy. "Moja kondičná príprava vyvrcholí v auguste. V
septembri by som už rada vo väčšej miere lyžovala. Počas leta chcem viac
jazdiť aj na motorke, keďže som dostala jednu novú. Plány sú však jedna
vec a realita druhá. Momentálne som viac v posilňovni, začínam s
určitými cvikmi, mám len jeden tréning do dňa," predostrela svoj program zlatá olympijská víťazka v slalome.
V tíme Petry Vlhovej nastali po zimnej sezóne určité zmeny. Prišiel nový
francúzsky servisman, ktorý nahradí predchádzajúcich dvoch talianskych.
"Budeme mať o jedného člena menej. Postačí nám iba jeden servisman.
Potrebujeme mať menej ľudí v tíme, lebo je to komplikovanejšie s
logistikou. Chodí s nami veľa áut, takže i táto zmena nám prospeje," dodala Vlhová.